Milex: Za zatvorenými dverami III

14:20


Že vám chýbali naše šialené ale zároveň humorom sršiace správy? Bez obáv a veselého Mikuláša, práve teraz sa môžete pustiť do ďalšej časti. Ak sa vám zdá, že hejtujeme Petra Sagana (alebo čokoľvek/kohokoľvek iného spomenutého v článku), tak to nie naozaj. Možno s výnimkou tej selfie tyče. To my si len robíme žarty. Ako koniec koncov zo všetkého. Nevieme si pomôcť. Varovanie pred výskytom nadávok a anglicizmov.



Mitchie: Lolol Sagan je debil na angličtinu, sa ho pýtali či je ready ukázať svoje skills a on že "No. Thank you."
Mitchie: Ruthless
Alex: Možno nie je debil, možno je len sassy


Alex: Pred týždňom ti Passenger povedal že ťa miluje
Mitchie: A odvtedy mi to hovorí každý večer pred spaním, neboj sa
Mitchie: Ale to musím tweetnuť lol
Alex: Škoda že on neodpisuje na tweety asi
Mitchie: Ale tak mne by mohol, hádam si zaslúžim trošku viac special treatment


Mitchie: V Gate je tričko s nápisom I am not too young to know everythink
Alex: Veď ja som v našom Gate nikdy také nevidela
Alex: To len vám posielajú asi aby ťa nasrali
Mitchie: Ešte jedno také príde a jebnem s vešiakmi a dramaticky zvolám že "KONČÍM"
Alex: Napíšeš im odkaz že I'm leafing
Mitchie: I can't life like this
Alex: I can't dill with this
Alex: Geight killed me
Mitchie: Geight kilt me
Mitchie: Pleese do somethink with you're close
Alex: Umieram
Alex: I am dyeing
Mitchie: My to
Alex: You two?


Mitchie: Aj ja som piekol
Alex: Čo to je? Red velvet?
Mitchie: Muffin s malinami
Mitchie: Tvoja hlava je red velvet mimochodom


Mitchie: Bro ma ignoruje
Mitchie: Si myslíš že keď máš narodeniny tak mi nemusíš odpisovať?
Mitchie: Si myslíš že za to že máš teraz o rok viac sa so mnou nemusíš zahadzovať?
Mitchie: YOU THINK YOU'RE BETTER THAN ME?
Alex: Jj príď za mnou keď budeš mať 22 pls


Mitchie: Ja vezmem aj kameru a urobíme vlog
Alex: Dobre lebo mojim hriankovačom by sme natočili hovno asi
Mitchie: Áno, no, hriankovače nenatáčajú totižto


Alex: Bože kopeme zemiaky zabi ma pls
Mitchie: Nezabijem
Mitchie: Iba ak by nožíkom


Alex: Tvoj frajer Pirere
Mitchie: Muslims tvoj
Mitchie: Veď dopiče s autocorrectom
Alex: Ty muslim
Mitchie: Ale fajný
Mitchie: Muslim


Alex: Ty si taký jebáň


Mitchie: Ja mám v živote samých kokotov omg prečo
Alex: Ja neviem, asi máš niekde kokotmagnet
Mitchie: No len na nesprávnom mieste ahahahahahahahaha


Mitchie: Naliala som si rumu práve aby som si dodala odvahu zavolať landlordovi
Alex: Rum je superko
Mitchie: A práve som si drbla s nabíjačkou do oka asi začína účinkovať lol
Mitchie: Nieže toto dáš do ZZD ty piča
Mitchie: Už dosť že si o mne ľudia myslia že som alkoholik


Alex: Inak sa mi snívalo že sme s Castielom cestovali po Európe v lietajúcom aute
Mitchie:  Dúfam že v Impale
Alex: Nie, v takom nejakom ako mal Mr. Bean


Mitchie: Zastaváme?
Mitchie: Ty si magyar? :DDD magyaroszók
Alex: Nuž bývam v Nitre
Alex: Magyaroszók je na kászdom króku


Mitchie: Čo by som ja robila bez teba
Alex: Nemala by si žiadnu ultimate kokotku


Alex: To bolo výborné bro, ďakujem že si mi to poslala
Mitchie: Toto je asi prvý raz čo si mi poďakovala
Mitchie: Odteraz by to mohol byť zvyk bro
Mitchie: Polahodilo mi to, it tickled my pickle
Alex: Ale isto ti vravievam dikičko here and there
Mitchie: Ale dikičko sa neráta, to nie je také oficiálne
Alex: Tak potom sa nedohodneme


Mitchie: Čo mám dať do popisu toho vlogu z Londýna?
Alex: Že
Mitchie: Popiči.
Mitchie: Alex a Mitchie. Popiči.
Alex: Alex a Mitchie. V Londýne. Popiči.


Mitchie: Som ti chcela napísať dikičko ale tento spellcheck to prepísal na Djokovič
Alex: Skapem
Alex: Ale Djokovič za ten recept na palacinky lebo sú super
Mitchie: Ja som vedela že sa to hneď aj ujme


Alex: No tak jedz čo ti hrdlo ráči, máš piči
Mitchie: Ale len ak mi kúpiš selfie lyžicu
Alex: Si predstavujem taký titulok: "Odmietala jesť pokiaľ nedostane selfie lyžicu"
Alex: "Študentka Mitchie (21) odmietala stravu, pokiaľ jej nezadovážia najnovší vynález, selfie lyžicu."


Alex: Sagan práve vyhral nejaký pretek a môj matak došiel s vínom že: "Nalej nám na toho Sagana!"


Alex: Idem spať bro lebo sme naliali na toho Sagana a už to účinkuje


Alex: Ja som to nechcela vedieť a ty si mi to takto chrstla do tváre
Alex: To čo je za prístup
Mitchie: Mala by som byť nový Disney villain
Mitchie: Som horšia ako Voldemort
Mitchie: Som Hitler of 2015


Alex: Bailey mi napísala že či mal Hank nejaké priezvisko
Mitchie: Hank Forgetmenot
Mitchie: Som vtipná


Alex: Vieš čoooo
Alex: Dnes som bola prvýkrát v tlmočníckej kabínke
Alex: Ta ne
Alex: Ta ne
Mitchie: Aaaaa?
Alex: A nebolo to strašné!
Mitchie: A vyhrala si?
Alex: Jj
Alex: Tisíc eur a vysávač
Mitchie: Vysávač :D ty si piča


Alex: Sme hilarious
Mitchie: Zrazu priznávaš že aj ja som, hej!
Alex: Asi áno, asi to budem musieť akceptovať
Mitchie: After all these years
Alex: Always


Mitchie: Omg chodím do tejto internetovej kaviarne tak často že už sa ma ani nepýtajú či chcem takeaway alebo sit in
Mitchie: Už vedia že sit in... for 6 hours thank you


Alex: Chalanovi v Amerike dovolili rodičia zmeniť si v detstve meno a teraz je z neho doktor Loki Skylizard
Mitchie: Ale keby bol pán Skylizard nespokojný určite si to meno znovu zmení
Alex: Predstav si ako niekomu hovoríš o svojom doktorovi ktorý sa volá Skylizard
Mitchie: Čo doktorovi, manželovi
Mitchie: A váš syn sa bude volať František Skylizard


Alex: Ty kokos bro mne všetky rifle začali padať zo zadku
Alex: Ja nechápem či som schudla alebo čo
Alex: Som si musela zadovážiť opasok ktorý som asi 10 rokov nenosila
Mitchie: No jasné že si schudla
Mitchie: Piča sa musíš chvastať


Alex: Vieš čo lol moja spolubývajúca si včera chcela objednať sukňu ale nemala si ako odmerať pás, tak písala sestre domov nech si ona odmeria pás lebo že nosia rovnakú veľkosť
Alex: A sestra jej odpísala "aký, cestovný?"


Mitchie: Inak som si dnes skúšala veci a v kabínke som si všimla že tiež mám zadok na nohaviciach akýsi ovisnutý
Alex: Awww sme v tom spolu
Mitchie: Butt sistaz
Mitchie: Saggy butt sistaz


Alex: Chcem všetko vianočné
Alex: Ja keď budem mať vlastné bývanie tak budem mať aj záchodovú dosku vianočnú
Mitchie: Myslím že budem u teba na návšteve radšej cikať do umývadla
Mitchie: Alebo si donesiem fľašku a budem si zberkať moč len aby som sa vyhla tvojej desivej záchodovej doske
Alex: Budem mať pre teba nachystanú cievku


Alex: Naučte sa bojovať selfie tyčou: Ideálna zbraň proti vreckárom
Mitchie: Lolol, naučme sa aj prepínať kanály selfie tyčou, aby sme sa nemuseli načahovať po ovládač
Alex: Všetko budeme robiť selfie tyčou
Alex: Za chvíľu aj srať



You Might Also Like

6 comments

  1. Sorry bro ale čo máš proti tričku s nápisom - I am not too young to know everythink :D
    Ja také chcem :D Muslim a Pirere sú najsam :D
    A nie že to dás do ZZD, lol teraz už všetci vieme, že si alkoholik.
    Keď budeš mať svoj byt celo vianočne ozdobený tak ma pozvi na návštevu :D
    http://willieho-skaza.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lol dobre vedieť, mám pre teba darček na najbližší sviatok, dám ti k tomu ešte kartičku s nápisom happi bird day, čo povieš :D :D pozvem, jasky, niekto musí otestovať tú vianočnú záchodovú dosku :D -A.

      Odstrániť
  2. som pobavená :DDDDD
    hlavne z maďarčiny v nitre lol
    omg som v článku to je pocta :DDDD
    smejem sa z vás (a zároveň sa v tých správach nachádzam keďže ja a moja kamoška Peťa si píšeme podobné sračky)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tbh kvôli tebe som tam tú správu s Hankom dala, lebo nikdy iný by ju asi nepochopil :D:D cmučky -A.

      Odstrániť
  3. Ja by som hlavne chcela vidieť vaše faktúry :D :D Ale toto je presne to, čo som dnes potrebovala :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Eheh, toto je tak trošku manipulácia z našej strany, lebo my si píšeme cez facebook žiaľ, ale môžeš si pokojne myslieť, že sme (ako by Mitchie povedala) bohaté ako Rockefeller ;D -A.

      Odstrániť

Recommended

Say YES to living away from home!

Čoskoro sa vraciam späť do Glasgowa a už niekoľko týždňov z toho mám mierny freak out hneď z niekoľkých dôvodov, ale to nie je podstatn...