Milex: Za zatvorenými dverami II

20:55


Brand new časť Zatvorených dverí je tu práve teraz! Opäť si zo všetkého robíme srandu, nadávame si (ale to len zo srandy, nebojte sa) a máme sexuálne narážky, ale čo už s nami. Hádam ste si aj zvykli. Ak ste tu noví, ospravedlňujeme sa vám. Ale. Nehanbíme sa za to kto sme! Iba občas. Ale nie. Nehanbite sa ani vy, vždy buďte sami sebou. Toľko motivácia pre dnešný deň.


Alex: Nie každý môže byť taký super ako my


Mitchie: 6 rokov je to odkedy sa poznáme, nie 7
Alex: Za chvíľu to bude 10, potom 20
Mitchie: A potom koniec lebo nechcem aby si mi pripomenula Gerarda Depardieua


Mitchie: Presne hentú pesničku som ti chcela poslať asi pred 20 minútami omg
Mitchie: A si vravím že nah
Alex: No pekne, niežeby si si povedala yah
Alex: Pošlem jej

Alex: Toto je tá pesnička či si si povedala nah a mala si si povedať yah


Alex: Vieš o tom že ten spevák odišiel zo skupiny?
Mitchie: Neviem, prečo si myslíš že by som mala také infošky pls
Alex: Však ja ti ich podávam
Alex: Poviem si yah a dám ti infošky


Alex: Ale ja už mám zaužívaný slovenský term a povedala som si yah a povedala som ti ho
Mitchie: Veď už si prestaň zo mňa robiť piču


Mitchie: Zriešila som
Alex: Ja som prečítala zhrešila som
Mitchie: Ja tiež


Mitchie: Ty si najväčšia piča
Alex: Ale ty si v hĺbke myslíš že som úžasná


Mitchie: Lol pamätáš ako sme raz ostali hore do tretej a posielali si Pierrove fotky?
Mitchie: Vtedy som bola v piči z toho že preboha tri hodiny!
Mitchie: Teraz by som si len povedala že lol


Alex: Ukradli nádej
Mitchie: Ukradli tvoju mamu
Mitchie: Ale ju neuniesli
Mitchie: Lebo ju neuniesli


Mitchie: A ty sa máš ako?
Alex: Bože akoby sme boli na pokeci
Alex: Dobre a ti
Mitchie: :D :D Strč sa ti piča, sa nemôžem ani zaujímať o tvoj stav?


Mitchie: Fassyho penis hral v ďalšom filme
Alex: Idem si hneď vygoogliť
Mitchie: Fassyho penis alebo ten film?
Alex: Oboje


Alex: Ja chcem slotha
Alex: Kde sa to kupuje
Mitchie: Na ebay


Mitchie: Podľa mňa ty by si mala natáčať seba celý deň a potom to zavesiť na youtube pod názvom "sloth behaviorism"
Mitchie: Vieš, for science


Mitchie: Snažíš sa mi niečo naznačiť?
Alex: Jj že som super


Alex: Ale aj masáž by som uvítala
Alex: Od niekoho so studenými rukami lebo omg
Alex: alexisonfire


Mitchie: Tie nálepky, to sú lesbické žraloky?
Alex: Vyzerajú
Mitchie: Alebo možno nejaké demisexual pancurious genderswag


Alex: Už by mohli všetci prestať
Alex: Stop supernatural panoramatic genderswag 2k15


Alex: No a že kto je piča out of us two
Mitchie: Myslím že posledné dve slová sú odpoveďou na tvoju otázku


Mitchie: Mám existenčnú krízu
Alex: Nebuď smutko
Mitchie: Tak dobre
Alex: Som taký therapist že koniec
Alex: Mali by si ma celebrity objednávať, všetky by som z depky vyliečila
Mitchie: Jj
Mitchie: "mám problém s alkoholizmom, opustila ma žena a môj otec sa vyspal s mojou bývalou manželkou" "nebuď smutko" "I'M CURED"
Alex: #doctored
Mitchie: #therapisted
Mitchie: #therapist'd
Alex: Ja nás milujem
Mitchie: Tak to máš problém
Mitchie: Mala by si sa ztherapist'dovať
Alex: self-therapist'd
Mitchie: Okej aj ja nás milujem


Mitchie: strč sa
Mitchie: Teda
Mitchie: alexmitchie


Alex: So kjot
Mitchie: Sama si kjot
Alex: Ja viem nie


Mitchie: Prečo musím po dlhej ceste vždy tak smerdzet 
Alex: Napísala som to do googlu a našlo mi ako prvé článok o vodke takže tam je tvoja odpoveď
Mitchie: :D:D Ej dopiče už aj googlovi vadí že pijem?
Alex: No vidíš, rob s tým už niečo prosím ťa
Mitchie: -insert no meme here-


Alex: Je mi tak teplo že ma asi jebne
Mitchie: Kto si a prečo mi esemeskuješ
Alex: Tvoja mama predsa


Mitchie: Myslíš že Liamova prirodzená vôňa je podobná vôni dreva? A Harry vonia viac ako Brise One Touch?
Alex: Ja som prešla asi 10km peši takže mne momentálne stačí moja vôňa


Mitchie: Ty si strašná kokotka len tak mimochodom
Alex: Prečo zas
Mitchie: No ako mám ja vedieť prečo si taká aká si, je to tvoje požehnanie a zároveň prekliatie


Alex: Sme popiči #trustory
Mitchie: #suchstory #manytrus
Alex: #popičiconfirmed


Mitchie: Ty si pičuška


Mitchie: V pohodka
Mitchie: e
Alex: Ty e
Mitchie: Neurážaj ma
Mitchie: Vždy keď si opitá tak si myslíš že ma môžeš urážať hlava nehlava
Alex: Veď to bolo láskyplné e
Mitchie: Aha tak potom odvolávam co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil


Mitchie: Lol som v reštaurácii a sú tu také ženy
Mitchie: A jedna šla na WC a druhá za ňou kričí že "ale Darinka musíš viacej behať"
Alex: Chudák Darinka



Mitchie: All these Liams, they can't blind me
Mitchie: Actually on second thought, bitch they might


You Might Also Like

2 comments

  1. Ja pri týchto článkoch vždy takmer plačem od smiechu :D :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tootooo :D
    Už som si hovorila, že uhm, už by aj Milexa trebalo, začnem vás znova stalkovať a na čo nenarazím! :D
    A čo tak ešte a wattpad niečo nájsť? ^^ To SMSky!

    OdpovedaťOdstrániť

Recommended

Say YES to living away from home!

Čoskoro sa vraciam späť do Glasgowa a už niekoľko týždňov z toho mám mierny freak out hneď z niekoľkých dôvodov, ale to nie je podstatn...