DIY: Death by chocolate muffins

19:17


Dnes som nemala veľmi čo na práci a už včerajšok som zabila nič nerobením, tak som sa vybrala do nemenovaného supermarketu (not a sponsor) (Alex joke) a nakúpila si ingrediencie na čokoládové muffiny, keďže mi na ne spravila chuť Bee svojím článkom. Je to jeden z tých jednoduchších receptov a príprava netrvá dlho, takže ak máte chuť napiecť si niečo fajné a čokoládové, môžete skúsiť nasledovný recept. A samozrejme mi potom nezabudnite dať vedieť, ako vám chutili!

Budete potrebovať

Suché suroviny:
250g polohrubej múky
150g práškového cukru
1/2 čajová lyžička sódy bikarbóny
2 čajové lyžičky kypriaceho prášku
1 vanilkový cukor
2-3,5 polievkové lyžice kakaaa

Mokré suroviny:
250ml mlieka
  90ml oleja
1 veľké vajce

Ďalšie:
150g horkej čokolády
12-18 košíčkov

Príprava

15 minút

Postup

Najprv zmiešajte suché a mokré ingrediencie oddelene v dvoch miskách, potom ich zmiešajte dokopy a pridajte posekanú čokoládu. Môžete si to všelijako obmeniť podľa seba, napríklad ubrať čokoládu a pridať nejaké ovocie, ako napríklad čučoriedky alebo maliny, už ako máte chuť.
Zmes potom vlejte do košíčkov (naplňte ich tak cca do dvoch tretín, lebo ešte napufnú) a na pekáči vložte do predom vyhriatej trúby na 180°C. Nechajte piecť 20-25 minút.


Dobrú chuť! :)
Mitchie

You Might Also Like

1 comments

  1. Vyzerá to dosť chutne, dokonca aj jednoducho, takže ak by som to náhodou chcela skúsiť, možno ani nevyhodím barák do vzduchu! :D Tie popisy - suché, mokré suroviny ma tiež nesmierne pobavili a ak to je zaužívaný názov, tak sa ospravedlňujem, ale čosi také vidím prvýkrát. :D Je to roztomilé a úsmevné. :D
    "Not a sponsor." Lol, to máš pravdu. :D
    Verím, že ti to chutilo a oneskorene dobrú chuť, práve si mi narobila slinky! :D
    Charlotte.

    OdpovedaťOdstrániť

Recommended

Say YES to living away from home!

Čoskoro sa vraciam späť do Glasgowa a už niekoľko týždňov z toho mám mierny freak out hneď z niekoľkých dôvodov, ale to nie je podstatn...