YouTube recs: Grace Helbig

13:36


V druhej časti nášho seriálu YKVPMSNSZP (YouTuberi, ktorých videá podľa môjho skromného názoru stoja za pozretie) opäť ostaneme za veľkou mlákou. Zatiaľčo minule sme si predstavili kombináciu pozostávajúcu z hneď dvoch mužov, dnes to bude zastupiteľka nežnejšieho pohlavia, Grace Helbig.
 K tomu, ako som túto dievčinu objavila, sa viaže celkom vtipná historka. Bolo to totiž ešte na našom predošlom blogu asi v roku 2012, kde sme pridali nejaký článok týkajúci sa One Direction (už si nespomínam, či to bol článok o tom, že máme s nimi nový design alebo len nejaké random fotky, nuž čo, ten blog je naozaj plodný čo sa našich hormonálnych výlevov týka). Niekto, už skutočne neviem kto, nám napísal do komentáru link na toto video. Tak som si ho pustila a umrela som od smiechu, pretože je naozaj skvelé. Začala som pozerať viac videí, ktoré ešte vtedy Grace pridávala na svoj kanál DailyGrace, ktorý bol pod záštitou spoločnosti My Damn Channel. Videá pribúdali každý deň, pričom v pondelok to robli rôzne videá bez tématiky, v utorok odpovedala na komentáre, v stredu vždy bola nejaká review, vo štvrtok rôzne návody a tutoriály a v piatok Sexy Friday. Tento kanál fungoval od roku 2008 až do roku 2013. Potom prestala pracovať s My Damn Channel a vrátila sa k svojmu predošlému kanálu it'sGrace, kde momentálne pridáva už len videá týždenne. Okrem neho má aj svoj podcast s názvom Not Too Deep with Grace Helbig, v apríli 2015 sa začala vysielať jej talkshow s názvom The Grace Helbig Show, spolu s dvojicou ďalších YouTuberiek Hannah Hart a Mamrie Hart sa podieľala na filme Camp Takota (v ktorom si aj zahrala a ktorý bol dosť zlý lol) a napísala knihu - Grace's Guide: The Art of Pretending to Be a Grown Up.


Ku Grace mám špeciálny vzťah aj preto, že bola prvou YouTuberkou, ktorú som začala pravidelne pozerať. A keď hovorím prvou, myslím prvou. Registrovala som, že nejakí YouTuberi existujú, no nikdy ma nejako nezaujímali a až cez ňu a jej videá s inými YouTubermi som sa vlastne dostala k tejto komunite celkovo. Jej humor mi je veľmi blízky, lebo je to podľa mňa presne ten druh humoru, ktorý buď milujete, alebo nemusíte a ja sa radím do prvej kategórie. Je vtipná, sarkastická a nemá problém urobiť si srandu zo seba samej. Medzi jej videami nájdete návod, ako vyčistiť záchod či holiť si nohy, ako urobiť hot dogy zo sladkého cesta, ako cvičiť jogu so psom, čo dať mame na narodeniny, ako napísať list Santa Klausovi a tak ďalej a tak ďalej. Všetko je to podané humorným spôsobom, mnohokrát doplneným jej vtipnými zážitkami. Aby som to skrátila, milujem Grace.



10/10 Grace faces! 
Alex

You Might Also Like

2 comments

  1. Grace je fakt jeden z tých ľudí, ktorých buď človek miluje alebo nenávidí. Ja ju veľmi nesledujem - teda skôr neodoberám, ale zase sa stáva, že si večer ľahnem s tým, že idem trochu popozerať, čo je nové v mojich subscriptions, a potom sa nájdem o pol tretej ráno ako sledujem videá Grace a smejem sa do vankúša, aby som nezobudila moje sestry :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. priznam sa, ze som o nej este nepocula tak som si pozrela video a nuz nie je to moja salka kavy :)

    Pozyvam na GA o serum na rast rias: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Recommended

Say YES to living away from home!

Čoskoro sa vraciam späť do Glasgowa a už niekoľko týždňov z toho mám mierny freak out hneď z niekoľkých dôvodov, ale to nie je podstatn...