Goodbye Slovakia

15:51


Už na mňa dolieha stres. Už od pondelka, kedy som ešte nemala ani nič vybavené, ani nakúpené, ani starý kufor s odídenými koliečkami vymenený za nový, ani veci vypraté, a celý deň som trávila v otravnej práci, aj keď som myšlienkami bola celkom inde, a tak som len neprítomne stála vzadu predajne tváriac sa, že dávam pozor, aj keď v skutočnosti som si v mysli písala zoznam položiek, ktoré mi treba nahádzať do ešte stále nekúpeného kufra. A keď už sme pri tom, kúpiť kufor.

Dnes je streda, zajtra odchádzam, miesto kufra mám cestovnú tašku a na stole nachystané toaletné potreby, ale to je asi tak všetko. A strašne sa mi nechce. Neznášam balenie. Neznášam cestovanie. Teda, milujem cestovanie, ale len ak je také flegmatické - čo toto rozhodne nie je.

Zajtra odchádzam do Bratislavy, kde sa stretávame s Alex a v piatok ráno odlietame do Londýna. Touto cestou som sa vlastne chcela len pochvastať, že yay, ideme s Alex na víkend do Londýna a vy s tým nič nezmôžete, hahaha! Určite vám odtiaľ (potiaľ, hahaha, dnes srším humorom) napíšeme, ako sa máme, alebo teda ako sme sa mali, z mojej strany určite nostalgicky, lebo len čo v Londýne nasadnem na autobus, začína mi opäť ten skutočný život dospelého strateného študenta. A toho se ona nejvíc bojí.

Musím si pozháňať milión kníh do školy, a nájsť si prácu, a vyriešiť si rozvrh, keďže momentálne tam mám navolenú video produkciu, ktorú som najviac na svete chcela, a bohužiaľ je v ten istý čas, ako mám prednášky z angličtiny, a fňučQy. A tiež si musím nájsť nových kamarátov, keďže tá moja banda sladkých rebelov (neviem, nepýtajte sa) mi odišla nazad do svojich rodných zemí amerických. Takže rátam s osamoteným semestrom stráveným nad mnohými venti, sugar-free, non-fat, skinny mocha latte macchiato, double shot, no foam and light whip, pričom budem písať nový príbeh na svojom päťdesiatkilovom notebooku, alebo čítať knihu do školy, alebo sa aspoň tváriť, že ju čítam, a vnútorne plakať nad svojím osamelým životom.


Nuž, uvidíme, ako to bude. Je to taký menší začiatok. V pondelok sa sťahujem do nového bytu, moji spolubývajúci sú obaja mužského pohlavia, tak sa modlite so mnou, aby boli čistotní aspoň tak ako ja (teda trošku). A aby to neboli nejakí podobní Tony-ovia, ako ten jeden skutočný Tony, preboha.
Mitchie



You Might Also Like

11 comments

  1. To venti sugar free non fat neviemčo mi pripomenulo https://www.youtube.com/watch?v=uhKejRHODOM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak šťastnou cestu. V Londýně bude určitě skvěle
    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Držím palce, aby jsi to všechno zvládla zařídit :))

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne sa už škola začala, s dávkou dejepisu a geografie a mám čo robiť, aby som zvládla tempo štvrtého ročníka, takže držím palce, všetko zvládneš, neboj sa. Už si prežila celé to sťahovanie sa tam a fakt, že si bola viac-menej sama v novom meste obklopená ľuďmi, ktorých si nikdy pred tým nevidela, a všetko bolo v pohode, pozri, veď už si tam ako doma. Teraz už zvládneš všetko, veď už si sa oťukala. Ale i tak držím zajtra palce, Londýn si obe poriadne užite ♥ A budem na teba myslieť, aby tvoji spolu bývajúci boli v pohode :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. však ja sa do toho len potrebujem dostať zas a zvyknúť si, a ako si sadnem so spolubývajúcimi, tak to už je asi vo hviezdach, nič s tým asi veľmi nezmôžem :DD ale ďakujem pekne za zase raz povzbudivé slová, ty ma vždy tak podržíš :)) -M.

      Odstrániť
  5. Držím palce, ať to všechno dobře dopadne! :) A když ne, aspoň budeš mít historky k vyprávění :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Za víkend v Londýne by som dala čokoľvek (dobre, nie čokoľvek, určite by som nedala moje knihy, blog, priateľa, rodičov a Fay, ale inak čokoľvek :D). Určite tam je krásne. Londýn je miesto, o ktorom snívam už veľmi dlho. Snáď raz. :D Každopádne, držím prsty a určite to nebude osamotený semester! Chvastať sa ti podarilo, teraz ticho závidím v rohu svojej skromnej izbietky. :D
    Charlotte.

    OdpovedaťOdstrániť

Recommended

Say YES to living away from home!

Čoskoro sa vraciam späť do Glasgowa a už niekoľko týždňov z toho mám mierny freak out hneď z niekoľkých dôvodov, ale to nie je podstatn...