Lookbook: What *not* to wear in London

12:32


Už dlho nič nepribudlo do lookbook rubriky, a ako som si prechádzala fotky z Londýna, kde sme s Alex boli pred dvoma týždňami, dostala som nápad na článok. Možno nie tak celkom tradičný na tento typ článku, ale po tých pár mesiacoch by ste už mohli vedieť, že nie vždy sa riadime blogerskými "pravidlami" (#rebels). Takže, priatelia, až sa budete chystať do Londýna, tu je malá rada odo mňa, čo si rozhodne neobliekajte. :D

Ja som si veľmi múdro zvolila krátke šaty, tmavé silonky a dlhý sveter.


Čo nebolo práve najlepšie rozhodnutie, vzhľadom na povestné anglické počasie.


Pokiaľ neprší, tak aspoň fúka. Prípadne bude pršať neskôr. A vy budete celý deň pridržiavať lem svojich šiat a kontrolovať, či vám spod nich nevykúka polovica zadku, takže budete viac sústredená na svoje pozadue než na historické pamiatky Londýna a sexy okoloidúcich chlapov. Ale z tej lepšej stránky, sexy okoloidúci chlapi môžu byť naopak zas viac sústredení na vás, dúfajúc, že vám vietor čoskoro podvihne šaty. ;D

Aby sme nezabudli, outfit som trefne doladila bielymi plátenými teniskami, ideálna voľba pre prípadný anglický dážď. Go Mitchie! Ale aspoň mám pekné fotky. ;D


Dress // Primark
Outwear // Primark
Shoes // New Yorker
Sunglasses // Primark
Mitchie

You Might Also Like

8 comments

  1. Nejaké anglické počasie môže byť ukradnuté; zbožňujem tie šaty ♥ A aj teba, ugh, vyzeráš úžasne ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie šaty sú megakrásne :D
    Súhlasím s Bay inak :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ešteže šaty nenosím a čosi také sa mi nikdy nestane. :D Každopádne, pekný návod na to, ako sa NEobliecť, je to rozhodne originálne oproti všetkým tým OOTD a iným s.ačkám. :D Tie tenisky sú super ale. :3 Nechcela by som si ich zničiť dažďom a pod. :D
    Charlotte.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no neni začko ;DD
      a ďakujem, aj mne sa tie tenisky páčia :D bohužiaľ už nie sú veľmi biele a nechce sa mi ich čistiť, tak ich nenosím :D
      -M.

      Odstrániť

Recommended

Say YES to living away from home!

Čoskoro sa vraciam späť do Glasgowa a už niekoľko týždňov z toho mám mierny freak out hneď z niekoľkých dôvodov, ale to nie je podstatn...