Vlog: London 2015

14:23


Určite ste si už museli všimnúť, že sme boli v Londýne (veď sa preboha nevieme prestať chvastať), a možno sa k vám doniesli aj nejaké povesti o tom, že sme tam natáčali vlog. Nuž, povesti sú skutočné! V celom článku nájdete odkaz na video, ale ešte predtým, než sa doňho pustíte, by som sa chcela ospravedlniť za to ukrutné trasenie - s kanoňom som robila prvý raz a neuvedomila som si, aký bude ten obraz citlivý.
P.S. Medzi rozlíšeniami by ste mali mať aj možnosť 720p, tak klikajte na to. :)


You Might Also Like

3 comments

  1. Až som posmutnela, keď som videla, ako sa to končí... Dokázala by som sa na to pozerať hodiny!
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. omg to je super :D spomínala som užm že závidím?
    ale aké ste tam obe cute omg <3 teda na tých štyroch sekundách kde dokopy ste lol :D ste nám mohli aspoň čosi povedať keď už ste také vloggerky :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Konečne som si našla čas a pozrela si ho celý :D Neukameňujte ma, že až teraz :)
    A je super :D Dúfam, že ešte niekedy nejaké urobíte :D

    OdpovedaťOdstrániť

Recommended

Say YES to living away from home!

Čoskoro sa vraciam späť do Glasgowa a už niekoľko týždňov z toho mám mierny freak out hneď z niekoľkých dôvodov, ale to nie je podstatn...