YouTube recs: Rhett&Link

17:50


Ak nežijete under a rock, určite viete, že na YouTube sa dávno nechodí len za účelom pustiť si takú či takú pesničku ako to bolo kedysi (minimálne u mňa). Takzvaní Youtuberi zažívajú momentálne poriadny boom. Pred pár rokmi nikto nemal ani poňatia, že existuje kôpka ľudí, ktorá doma v spálni rozpráva do kamery a potom to zverejňuje na internet, teraz to už robí takmer každý. Youtuberi nie sú len na YouTube, píšu knihy, hrajú v reklamách a filmoch, vydávajú piesne, oblečenie, kozmetiku, jednoducho všade, kam sa pohnete, na nejakého narazíte. Nejde výhradne len o anglicky hovoriacich ľudí, objavuje čoraz viac slovenských či českých youtuberov (aj my sme už dostali jeden-dva asky, či sa náhodou nemienime s Mitchie k nim pridať. Odpoveď je nie, nemienime, aspoň zatiaľ nie, hoci sme sa zhodli v názore, že život youtubera by bol riadne cool! :D). Keďže aj ja patrím k tým, čo na YouTube trávia veľa času, napadlo mi, že by som sem-tam mohla pridať článok o niekom, koho videá momentálne môžem a kto by mohol zaujať aj vás. Číslom jedna v mojom pomyselnom zozname s názvom Youtuberi, ktorých videá podľa môjho skromného názoru stoja za pozretie, skratka YKVPMSNSZP nie je jedinec, ale hneď dvojica, Rhett a Link.


Zatiaľčo sa množstvo internetových dvojích spoznalo práve vďaka internetu, Rhett James McLaughlin a Charles Lincoln Neal III sa stretli ešte počas základnej školy v Buies Creek v Severnej Karolíne, ktorú obaja navštevovali. Najlepšími kamarátmi sa stali potom, ako obaja zostali po škole, kvôli tomu, že po laviciach vypisovali hanlivé slová a za trest museli vymaľovávať obrázky jednorožcov a podobných mýtických tvorov (originálna pesnička o tom, ako sa to stalo tu). Už počas školy sa spoločne venovali príprave rôznych hier a filmov. Spolu študovali aj na univerzite v Severnej Karolíne, ktorú obaja skončili ako inžinieri. Obaja chvíľu pracovali v technických spoločnostiach, no potom však toto zamestnanie zavesili na klinec a rozhodli sa vydať na dráhu tzv. internetainerov, čo je spojenie slov internet a entertainer a teda internetových zabávačovNatočili niekoľko aj reklám a skečov, spolupracovali s rôznymi spoločnosťami a majú dva YouTube kanály.


Prvý je Rhett&Link, kde nájdete najmä rôzne piesne a krátke scénky, reklamy či paródie. Ich kanál patrí k jedným s najväčším počtom pozretí. Stačí vám jedna pesnička, trebárs o esemeskovaní za volantom, o dovolenke či o tom, ako treba byť úprimný a budete si ju spievať celý deň.



Druhý má názov Good Mythical Morning. Ide vlastne o akúsi talkshow, ktorej nová časť pribudne každé ráno (amerického času ofc) každý pracovný deň. Každé video sa týka inej témy, ktorú potom obaja rozoberajú, niekedy aj praktizujú, či už sú to najbláznivejšie účesy, ochutnávanie exotických druhov mäsa alebo rôzne, väčšinou nimi vytvorené challenges s inými youtubermi či celebritami. Do týchto činností častokrát zapoja aj členov svojho tímu, ktorých v epizódach postupne spoznáte a sú nemenej vtipní ako samotní Rhett a Link. Po hlavnej epizóde obyčajne nasleduje ďalšia, tzv. "show after the show", ktorú nájdete na ďalšom kanáli Good Mythical MORE. Názov ich show pochádza práve z obdobia, keď sa spoznali pri omaľovánkach s mythical beasts a takto nazývajú aj svojich fanúšikov.


Ak vás zaujíma moja story, ako som sa k tejto dvojici dostala, rada vám ju rozpoviem. Na YouTube som závislá už dlho a mená Rhett a Link som poznala, nikdy som im však nevenovala väčšiu pozornosť. Raz som pozerala Ghost Pepper Challenge, ktorú robil Caspar Lee v podobných videách sa objavilo jedno, kde to isté robili práve Rhett a Link. To bolo aj prvým videom od nich, ktoré som videla, po ňom asi ďalších dvadsať a vrchol som dosiahla asi včera, keď som začala približne o polnoci a zrazu zistila, že sú skoro štyri ráno a ja mám ešte stále Good Mythical Morning. Momentálne má táto show prestávku, no už 10. augusta sa začne ôsma séria. Čo ma na týchto dvoch baví je to, že robia niečo iné, ako to, čo vidíte u takmer každého youtubera. Nie je to Boyfriend does my make up a What's in my bag a Chubby bunny challenge a podobné veci, ktoré dnes už robí úplne každý a po nejakom čase sú otravné. Okrem toho, že majú naozaj výborný, typický nazvime to dad humor, tak sa kopu vecí aj dozviete a môžte machrovať pred kamošmi. (Verte mi, mám to odskúšané, viete o koľko fun facts som sa mohla podeliť práve vďaka nim?) A určite ich olajkujte aj na facebooku, prípadne sledujte na twitteri, pridávajú kopu vtipných obrázkov.

9/10 jednorožcov, desiateho dám až potom, ako ma zoberú do svojej crew.

A čo vy a YouTube? Koho pozeráte? Koho nemusíte? Dajte mi vedieť!
Alex

You Might Also Like

3 comments

  1. Ja som ich pár videí videla a fest sú dobrí :D neviem či to boli oni ale sa mi zdá že hej, to video kde išiel nejaký ich kamarát/staff member? na Tinder date, a Rhett a Link tam celý čas sedeli a celé to komentovali? :D tuším to boli oni a ak áno tak to je asi moje obľúbené video zatiaľ :D a asi si budem musieť pozrieť viac, lebo sú fakt super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno áno to boli oni, potom tá baba prišla aj za nimi na set :D A bol to staff member a volal sa ALEX LOLOLOL.

      Odstrániť
  2. Nesubscribujem ich, ale videla som niektoré ich videá a sú super :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Recommended

Say YES to living away from home!

Čoskoro sa vraciam späť do Glasgowa a už niekoľko týždňov z toho mám mierny freak out hneď z niekoľkých dôvodov, ale to nie je podstatn...