Places to live

19:09


Ako mnoho ľudí, aj mňa to láka do sveta. Nielen cestovať a spoznávať iné krajiny, ale už dlhšie rozmýšľam nad nejakými mestami, kde by som aspoň na nejaký čas chcela ostať bývať. A ako zistíte z článku, najbližšie je mi k srdcu ruch anglicky hovoriacich veľkomiest.

Najdlhšie na mojom zozname je Londýn, o ktorom snívam, odkedy som tam bola prvý raz v roku 2010, a ktorý sa v posledných rokoch stal natoľko dostupným, že hádam každý Európan tam bol už aspoň sedemkrát.
S Alex sa mi čiastočne tento sen podarilo splniť počas leta roku 2013, kedy sme tam krátkodobo bývali, ale rozhodne sa tam plánujem ešte v budúcnosti vrátiť na dlhšiu dobu, keďže je mi blízka britská mentalita a londýnska atmosféra je niečo, čo mi po chvíli vždy začne chýbať.




Ďalšou položkou je New York City, hoci ma od Ameriky odrádza problém so zdravotným poistením, ale asi jednoducho budem musieť byť extra opatrná. :D Veľmi sa mi ale páči, akí sú Američania priateľskí a otvorení a myslím, že taký rok v USA by dokázal veľmi vyformovať osobnosť.



Také dva letné mesiace v Los Angeles by podľa mňa rozhodne stáli za to! Toto je sen už len preto, že 90% celebrít, ktoré milujem, žije v LA a podľa mňa by bolo fest cool ísť do potravín a stretnúť tam nejakú Jennifer Lawrence alebo Ellen DeGeneres. Navyše ma posadla taká hlúpa vízia, že by som sa na nejaký čas zamestnala ako poskok na filmovom sete, a LA sa zdá ako mesto, kde by nebolo ťažké takú prácu zohnať.



Len nedávno som zistila, že San Diego je jedna z možností pre našich študentov, ktorí chcú ísť na výmenný pobyt a myslím, že až si budem vypĺňať prihlášku, tak práve San Diego bude moja voľba číslo 1. Krásne rozprávkové mesto.




Poslednou položkou na mojom zozname je kanadské Toronto. Odkedy som sa spoznala s niekoľkými Kanaďanmi, mám pocit, že Kanada je miesto, kde mi bolo predurčené žiť, preto by som tam rada niekedy šla na nejakú stáž, alebo na nejaký neurčitý čas pracovať, aby som mohla zistiť, či je to naozaj tak a naozaj patrím do krajiny javorových listov a sirupu.




Samozrejme je oveľa viac krajín a miest, ktoré by som chcela navštíviť, ale to už sú viac-menej iba dovolenkové destinácie alebo niečo, čo by som jednoducho len chcela vidieť. Toto boli mestá, ktorých by som sa chcela stať súčasťou. 

A čo vy? Máte aj vy vysnívané, kde by ste chceli bývať? Alebo ste spokojní s krajinou/mestom, v ktorom žijete práve teraz?
Mitchie

You Might Also Like

4 comments

  1. Londýn je mojim snom už celkom dlhú dobu, určite by som tam chcela aspoň chvíľu bývať, hoc len na mesiac. Zatiaľ sa mi Anglicko navštíviť nepodarilo, ale neprestávam veriť tomu, že v budúcnosti sa pošťastí. Čo sa týka New Yorku, tak ten ma zo všetkých miest láka asi najmenej. Možno to bude tým, že od cca trinástich počúvam od všetkých spolužiačok ako sa do NY presťahujú, aké je to úžasné a podobne. Človeka to odradí. San Diego vyzerá podľa obrázkov lákavo, práve si mi pridala na zoznam miest, kde sa chcem ísť pred smrťou pozrieť ďalšie (k tým mnohým, ktoré nemám šancu stihnúť ani s neobmedzeným množstvom peňazí, benzínom, Subaru Imprezou a v podstate voľným časom 24/7 :D). Ach, Kanada, ďalší z mnohých cieľov. Kanada sama o sebe vyzerá úžasne. :3
    Charlotte, http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ugh, bývať v Londýne je môj obrovitánsky sen ♥ A za ním hneď je Brighton - spojenie klasickej anglickej krajiny a počasia s morom je jednoducho úžasné ♥ Ale keď som si za môjho muža chcela vziať Joea Jonasa, tak som si predstavovala život v LA, a i keď to už prešlo, i tak by som tam istý čas chcela bývať - možno i na to slnečné leto - len tie dva mesiace :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je vidieť že si článok písala od srdca :) všetky miesta ktoré si napísala sú úchvatné a vidieť iich chce snáď každý na planéte a ešte mnoho iných, ako napr. Rio či celé Peru :D ale bývanie v typickej dedine blízko veľkého mesta by som asi nevymenila za nič :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť

Recommended

Say YES to living away from home!

Čoskoro sa vraciam späť do Glasgowa a už niekoľko týždňov z toho mám mierny freak out hneď z niekoľkých dôvodov, ale to nie je podstatn...