Milex: Za zatvorenými dverami

19:16


Ak ste našimi starými čitateľmi, potom vám Zatvorené dvere určite niečo hovoria, ak nimi nie ste, tak vám poviem len toľko, že tento článok je výber toho najlepšieho zo správ, ktoré sme si medzi sebou vymenili. Zverejňujeme ich preto, že sa samy na nich rady pobavíme a aj preto, že na našom starom blogu sa tieto články stretávali s úspechom, tak sme sa rozhodli v nich pokračovať aj tu. :D Prinášame vám teda aktuálnu časť, v ktorej sa opäť čo-to o nás dozviete, napríklad ako dlho bude podľa nás trvať Game of Thrones, ako sa budú volať naše deti alebo kto bol náš tínedžerský celeb crush. Upozorňujem na výskyt vulgarizmov a angličtiny. A ešte odkaz pre tých nových čitateľov... Nie sme také strelené stále. Len občas. Väčšinou. Skoro stále. Prosím, nezatvárajte okno prehliadača s naším blogom.


Mitchie: To ty si mi poslala ten ask?
Alex: Jj
Mitchie: Ty si kokotka
Alex: Veď neposlala, načo by som ti písala na ask
Mitchie: Teraz musím odpovedať vážne a nemôžem byť piča
Alex: Prepáč
Mitchie: Nabudúce sa polepši
Alex: Ale tak ja by som tam aspoň raz napísala slovo piča


Mitchie: Ty de si
Alex: Venku
Mitchie: Jáj, ešteže si mi to takto priblížila


Mitchie: Myslíš, že Ed je už single? Je vhodné call dibbs on his dick yet?
Mitchie: The window is open, nemôžem čakať
Alex: Spýtaj sa jeho či je už penis unchained alebo nie
Mitchie: Darlin' I will be loving you till we're 70 my ass
Alex: My penis is unchained and I'm just 23
Mitchie: It will hopefully be unchained till I'm 70
Mitchie: And I'm thinking 'bout how people have sex in mysterious ways
Mitchie: Maybe just a touch of a hand (!!!!)


Mitchie: Mne sa to meno celkom páči
Alex: Mne nie
Alex: Ale ktovie možno moje dieťa sa bude volať Harry Oštiepok
Mitchie: Môj bude zase nejaký Juraj McGuinty
Mitchie: Klementín McClementis
Mitchie: Pankrác O'Shea


Mitchie: Na budúci týždeň mám final assessment a píšem o zastavených vetroch
Mitchie: Nemala som inšpiráciu


Alex: Som hladnučká a mám chuť na čipsy alebo čo ale v kuchyni je zima a nemôžem to chrúmať lebo spolubývajúce už spia
Mitchie: First world problems 
Mitchie: V jaskyni všetci spia a vonku je zima
Alex: Prehistoric world problems


Alex: Každý si nesieme svoj kríž, okej
Mitchie: A na kríži chlap, má celkom fajn tvár
Alex: Sprav zázrak, zíď z kríža a zapáľ svoj chrám 
Alex: Nie, tak to nie je asi... ako to je?
Mitchie: Neviem, idem si to pustiť, nenávidím ťa
Alex: Ja už to mám aj s lyrics
Alex: To je riadny tune toto
Mitchie: Jj, Go:Audio bolo našou hymnou ale už je over
Alex: Nová éra
Alex: begins now, cheers milo


Alex: Inak sneží lol
Alex: Do you wanna build an Easter bunny?
Alex: A to ešte ani nie som na Kysuciach... tam sa ani nedostanem možno #kalamita


Mitchie: Ľudia sú chlpaté piče, to už vieme dávno predsa
Alex: Tak sa budú volať naše memoáre, Ľudia sú chlpaté piče


Mitchie: Eva bola ryšavá?
Alex: Ja neviem, nikdy som Bibliu nečítala
Mitchie: Lol, niežeby bola písaná spôsobom "Evine ryšavé vlasy jej kaskádovito padali z pliec zatiaľčo sa na Adama hanblivo usmievala"
Alex: Spýtam sa bratranca, on chodí miništrovať
Mitchie: Som prečítala že on chodí menštruovať


Alex: Ako vždy, #swag


Alex: Ako sa normálne povie to mužské pozdravenie rukami, vieš? Keby som napísala potriasli si rukami to by nebolo ono
Mitchie: Daj že si stisli ruky a ich plecia sa stretli v pozdrave?
Mitchie: V bro pozdrave
Mitchie: V brozdrave


Alex: Počúvam jednu pesničku a tam rým jak hovado že "I know we haven't really met before, but tell me does this rug smell like chloroform"
Mitchie: Si povedala že počúvaš 1D ty zrádče
Alex: Ako vieš že to nie je 1D
Mitchie: Lebo oni majú vyučených textárov, tí vedia ako rýmovať
Alex: Jj, showers that are british


Mitchie: Dobrú noc, ja idem pozerať Hobita
Alex: To keď sa zobudím hádam ešte aj stále budeš pozerať
Alex: Tak dobrú noc, pane Pytlíku


Alex: Legolas bol najviac trapas, on v knihe ani nebol
Mitchie: Legolas bol jediný dôvod prečo som to nevypla
Alex: Jj najmä tá akčná scéna ako skákal po tých kameňoch či čo to bolo
Alex: Much hobbit


Alex: Práve okolo mňa prešla dodávka s nápisom Fukma As
Mitchie: Tak by sa volala tá naša čajovňa
Alex: Čajovňa Fukma As
Alex: Úplne my


Mitchie: Ty čo robíš hej
Alex: Stojím v kolóne za Žilinou #kysuce


Alex: Vieš čo lol, minule som videla autobus čo mal nápis že Helltour
Alex: A mi napadlo že ak Lirry zavesili svoj hunting job na klinec, podľa mňa si urobili autobusku a nazvali ju Helltour
Mitchie: Robia zájazdy na všetky desivé miesta
Alex: Do Transylvánie, do Čachtíc
Mitchie: Do Čachtíc určite
Alex: On the Road to Čachtice


Alex: Pointless Book vyšla po slovensky a volá sa Totálne odveci
Mitchie: To je totálne odveci


Mitchie: Ja chcem tiež psa, ale fuj nechcem po ňom zbierať exkrementy
Alex: Budeš musieť ak nechceš byť piča
Mitchie: :'(
Alex: Veď pokiaľ nechceš bernardína tak to budú mini exkrementy, to zvládneš
Mitchie: Fuj také teplé čerstvé, to nezvládnem
Alex: Počkáš kým vychladnú


Mitchie: Moja spolubývajúca počúva Simple Plan práve ahahahaha
Alex: Povedz jej že spevák bol tvoj frajer at some point
Mitchie: Ale je to až čudné keď si spomeniem na to že keď som mala 15 tento 30 ročný muž často figuroval v mojich predstavách, no biggie
Alex: Keď to podáš takto je to trochu disturbing


Alex: Ale tie Game of Thrones knihy ešte nie sú dopísané
Mitchie: Takže to ešte nemá pokračovanie odtiaľ ako skončila táto séria?
Mitchie: Omg to jak budú točiť, to tri roky si počkáme
Alex: To bude mať GRR už aj 150 rokov hádam
Mitchie: GRR :D to úplne sadne, to je moja reakcia po každej časti
Alex: On tú prvú knihu začal písať v 1991
Mitchie: On fakt umrie kým to dokončí, to bude awkward
Alex: Potom to dopíše nejaký jeho syn, neboj, GRR Junior
Mitchie: GRR Jr... dúfam že ho pomenoval Gunior
Alex: On asi nemá deti
Alex: Nemá Guniora
Mitchie: Tieto ZZD budú nekonečné asi
Alex: Omg posledné končia 15. marca
Alex: To mi bude trvať tak dlho jak GRRovi písanie


Alex: Ja si tiež asi niečo pozriem lebo sa mi nechce spať
Mitchie: Však si teraz povedala že je čas ísť spať
Alex: Hej ale
Alex: It's a metaphor Hazel Grace
Alex: Pls
Mitchie: Aha, to bolo celkom dobré
Alex: Som nový GRR?
Mitchie: Nie si nový GRR, ale môžeš byť GGRRR
Alex: Dobre budem aj GGRR
Alex: GGRRR*
Mitchie: A tvoj podpis bude aj s tou hviezdičkou lebo sa budeš stále mýliť
Alex: To znie ako ja
Mitchie: Ale ešte stále môžeš byť GRRGR
Mitchie: GRR Gunior
Alex: Jj a čítať sa to bude ako zvuk grgnutia
Alex: Grrrrggrrrrrgg
Alex: My sme super
Mitchie: Ty si viac
Alex: Ja viem, predsalen som GRRGR


You Might Also Like

3 comments

  1. Vy dve ste strašné :D :D :D Zase sa neviem prestať smiať :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Good, ešteže nie som vaše dieťa, také meno by som neprežila :D
    Chudák GGRRR, teda GRR myslím :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňa teraz napadlo, že "i'm well educated, classy, inteligent woman who says fuck a lot" lebo jak si čítam toto tu, tak ma napadlo, že veď ja až toľko nepičujem jej :D :D. Inak taký memoár že Ľudia sú chlpaté piče by som si kúpila :D.

    OdpovedaťOdstrániť

Recommended

Say YES to living away from home!

Čoskoro sa vraciam späť do Glasgowa a už niekoľko týždňov z toho mám mierny freak out hneď z niekoľkých dôvodov, ale to nie je podstatn...