DIY: Nostalgic gifts to say goodbye to your friends

21:00


Po tom, ako som celý semester strávila nasáčkovaná v malom byte s piatimi dievčatami a chalani u nás v podstate mali prechodné bydlisko, bolo ťažké povedať im to posledné, definitívne zbohom. Preto som chcela, aby to bolo trochu špeciálne, pre každého jedného z mojich kamarátov. A ak aj vás niekedy v budúcnosti čaká rozlúčka, končíte školu alebo jednoducho len chcete dať kamarátom nejaký nostalgický darček, môžete sa inšpirovať týmito nápadmi.

Pre moju spolubývajúcu Kat sme darček spravili spoločne s Devonom a Steph, a nápad naň som vzala u Bee, ktorá toto isté dostala na narodeniny. Veľkú tubu sme naplnili papierikmi rôznej farby, pričom každá farba symbolizovala niečo iné - na zelené sme písali dôvody, prečo ju máme radi, červená predstavovala naše spoločné spomienky a tyrkysová bola na rôzne výroky, ktoré boli od textov piesní, čo sme spolu počúvali, cez nejaké naše catchphrases až po seriózne quotes z internetu, ktoré sa dali aplikovať na jej osobu, situáciu a sny.

Devonovi sme spolu s Kat spravili niečo veľmi podobné. Keďže sme posledné dni intenzívne hrali karty a Devon to prežíval najviac, kúpili sme mu balíček kariet a na každú jednu sme napísali nejakú našu spomienku, alebo niečo, čo na ňom máme rady a obdivujeme, pričom Kat písala čiernym perom na všetky červené karty a ja zase naopak, červeným na čierne.


Ďalšej spolubývajúcej Paige sme darček na rozlúčku robili taktiež spolu s Kat. Keďže má rada hrnčeky, dokonca ich zbiera - z každého miesta, na ktorom bola, si doniesla nejaký tématický hrnček - spravili sme podobne nostalgický darček aj pre ňu. Čiernou fixou sme naň napísali nejaké kľúčové slovíčka, ktoré by v nej mali vyvolať spomienky na naše spoločné zážitky. A aby sa fixka nezmyla, stačí, ak dáte hrnček na pol hodiny piecť do vopred zohriatej rúry na 180°C.

Posledný, s kým som mala srdcervúcu rozlúčku bol Nathaniel a s tým sme sa dohodli, že si na rozlúčku napíšeme listy a presne to som aj spravila. Ale keďže nie som žiadna basic bitch, chcela som niečo viac spešl, a tak vznikli tieto open when... listy.


Je to osem obálok, pričom na každej z nich je nápis ako "Open if you feel like you're too far away" alebo "Open if you can't fall alseep" a vnútri každého sa nachádza jeden z týchto farebných papierikov, s výrokom, ktorý sa hodí na danú situáciu, a na jeho druhej strane sú otázky a také kvázi conversation starters. Originálne sú tieto listy myslené tak, že ich predpíšete vy a človek, ktorý ich od vás dostane, má takto niekoľko listov, ktoré si môže čítať v situáciách, keď ich potrebuje, ale ja som to obrátila, takže teraz bude on listy v daných situáciách písať mne.

A to by bolo všetko, hádam sa vám nápady páčili. :) Možno vás niektorý v budúcnosti inšpiruje!
Mitchie

You Might Also Like

4 comments

  1. Jéj, je to krásne :3 Som rada, že som ti aspoň trochu pomohla, lebo to museli byť úžasné darčeky, si šikuľka :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tieto listové a kartové nápady sú úplne najviac super! :D
    Mať tak kamarátov ako ty :)

    OdpovedaťOdstrániť

Recommended

Say YES to living away from home!

Čoskoro sa vraciam späť do Glasgowa a už niekoľko týždňov z toho mám mierny freak out hneď z niekoľkých dôvodov, ale to nie je podstatn...