Lookbook: Casual Fridays

15:42


Nieže by som bola nejaký fashion guru, to teda rozhodne nie, väčšinou na seba nahádžem, čo mi prvé príde pod ruku a v čom sa cítim ako-tak pohodlne (čiže veľa čiernej), ale veľmi sa mi podobný štýl článkov páči a tak si vravím, vaj not. Stále hľadám svoj blogerský hlas (a nie som si tak celkom istá, čo tá veta znamená).

Dnes bolo po dlhom čase konečne zase teplo a ja som sa mohla už ráno vybrať do mesta bez bundy, yahoo!


 Ak patríte medzi dievčatá so širokými bokmi, potom hocijaké nohavice s vysokým pásom sú pre vás ako stvorené. :) Aspoň teda vravím z vlastnej skúsenosti, lebo ak si oblečiem čokoľvek s nízkym sedom, tak vyzerám, akoby som sa z nich išla každú chvíľu vyliať. :D Takéto vysoké sedy spravia 2 zázraky v jednom: skryjú, čo chcem, aby skryli, a zároveň boky pekne obkreslia.

Hoci sa čierna dá, veľmi prekvapivo, zladiť s hocijakou farbou (zaskočené vzdychy), ja som veľmi nudne siahla po čierno-bielej kombinácii, a na oživenie zvolila tyrkysový sveter.


(Vyzerám, že sa mi dalo ísť na toaletu... "hlavne prirodzene" ;D)

Táto taška je moje go-to a nosím ju takmer každý deň, hoci mám hádam desať kabeliek. Okrem toho, že hnedé tašky môžete nosiť doslova s hocičím, ale konkrétne táto je dosť veľká a zmestí sa do nej všetko, čo potrebujem na cestu autobusom (konkrétne nejaká knižka na zabitie nudy).


T-shirt // GATE
Shorts // GATE
Outwear // New Yorker
Bag // Primark
Shoes // Deichmann
Mitchie

You Might Also Like

8 comments

  1. Oh girl, keď som videla názov článku, ktorý by sa podobal na outift, až som mierne podskočila - čo bola chyba, už tretí deň ma bolí krk -, no omg, rob tieto články častejšie, seriózne, si neskutočne krásna ♥ Nech žije čierna a tá tvoja úžasná taška ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahaha vlastne mi dosť dlho trvalo, kým som zo všetkých fotiek nejaké vybrala, aby som sa nemusela hanbiť za seba ;DD ale ďakujem veľmi, úplne si ma potešila! :') -M.

      Odstrániť
  2. Naozaj super si sa zladila :) inak si super zladená hneď mi do očí udrelo aj to, že máš vlastne s tou kabelkou zladené aj vlasy :D prišlo mi to strašne milé :) a veľmi sa mi páči tvoj štýl písania, taký ten humorný podtón ktorý tam občas dávaš :D

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha to som si vôbec neuvedomila!! :D a ďakujem veľmi :))) -M.

      Odstrániť
  3. Mičiči super vyzeráš :)
    Páčia sa mi najmä nohavice, také nejaké chcem a nikde neviem zohnať...
    (lol ešte nech pridá outfit aj Alex a budete nové módne blogové ikony)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) a nemajú už síce presne tieto ale teraz majú v Gate riflové s vysokým sedom tak skús pozrieť tam :) -M.

      Odstrániť

Recommended

Say YES to living away from home!

Čoskoro sa vraciam späť do Glasgowa a už niekoľko týždňov z toho mám mierny freak out hneď z niekoľkých dôvodov, ale to nie je podstatn...