Vlog: Canada & USA 2016

23:24


Ahojte kamoši! Len týždeň dozadu som sa vrátila z Kanady a iba týždeň mi trvalo, kým som spracovala všetky videá do vlogu, yay. V skutočnosti mi to trvalo len pár hodín, ale som lenivé prasa. Cestovala som do Toronta, odtiaľ na jeden deň k Niagarským vodopádom, a potom z Toronta do New Yorku, a všetky tieto miesta som sa pokúsila zachytiť na kameru. Ako si iste všimnete, ešte stále som rovnako technicky zdatná, ako som bola aj pred rokom, a video má vizuálnu kvalitu hodnú filmu Wesa Andersona. To bol sarkazmus, len tak mimochodom. Ale snažím sa a to je hlavné. Tak si teda pozrite video, ak chcete, a ak nechcete, tak si ho pozrite aj tak, lebo možno potom zistíte, že ste vlastne chceli, lebo tak funguje život. A ak chcete vedieť viac, ozvite sa v komentároch, a potom sa možno prehovorím a napíšem poriadny článok. A možno sa prehovorím a napíšem ho aj tak, veď je to môj blog, čo mi máte čo hovoriť, o čom mám a nemám písať, ahahaha. Pardon, to bol vtip.

Pozerajte v HD!

You Might Also Like

4 comments

  1. ♥ úplne žasnem a pýtam sa samej seba kedy ja konečne pôjdem na podobný výlet :D.. naozaj chcem ale akosi sa nedá :D

    musel to byť krásny začiatok prázdnin :3 rada by som si prečítala aj článok alebo videla nejakú tú fotku ;D
    ako dlho si sa tam chystala? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mala by siii, je to zážitok :) začni šetriť a šicko bude :D
      no ja som už dllllho mala taký sen zažiť Ameriku/Kanadu, ale to by som chcela tak dlhodobejšie, takže to hádam ešte niekde v budúcnosti je :)
      -M.

      Odstrániť
  2. Vlog som si pozrela len čo mi prišlo upozornenie z YouTube, že si ho uploadla a you can't even imagine aká som jealous :D :D A dúfam, že napíšeš aj nejaký podrobnejší článok, lebo ma to fakt zaujíma - kto všetko išiel, kedy ste vyrazili a čo všetko ste museli predtým vybavovať a podobne ♥
    BEELIEVIN // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bee ty si najvernejsi citatel na svete :D tak uz len kvoli tebe napisem, aj keby sa mi ako nechcelo ;D
      -M.

      Odstrániť

Recommended

Say YES to living away from home!

Čoskoro sa vraciam späť do Glasgowa a už niekoľko týždňov z toho mám mierny freak out hneď z niekoľkých dôvodov, ale to nie je podstatn...