Milex: Za zatvorenými dverami (new year's special)

14:43


Šťastný nový rok! Starý sa skončil včera a my sme si pre vás (celkom neplánovane) pripravili tento novoročný špeciál starých známych Zatvorených dverí. Keďže sme na prelome rokov sršali humorom, jedna polovica z nás navrhla, aby sme spravili krátky novoročný špeciál našich správ, tak tu ich máte. Varovanie pred nadávkami. A neberte nás vážne, veď viete, že my si rady uťahujeme zo všetkého a všetkých. A hlavne jedna z druhej. Čo k tomu dodať. Príjemný štart do 2016 prajeme!



Mitchie: Choď spať
Alex: Tvoja mama nech ide spať
Mitchie: Moja mama asiže už dávno spí!
Alex: No vidíš
Alex: Moja nie!
Mitchie: A to je snáď moja vina?
Alex: Samozrejme!



Alex: Ty si jebáň
Mitchie: A ty si pičúň



Mitchie: Elwie má čím ďalej tým dlhšie vlasy
Mitchie: Bola na kastingu na Rapunzel?
Mitchie: A jej povedali nech sa vráti o 27 rokov
Mitchie: Tak už trénuje



Mitchie: Ty ideš na PhD?
Alex: Nejdem lol čo ti jebe
Mitchie: Nemusíš ma hneď urážať :(
Alex: Prepáč :(
Mitchie: Neskoro plakať nad rozliatym mliekom
Mitchie: Už si mi ublížila
Mitchie: The damage is done
Alex: Shout through the heart and I'm to blame?
Mitchie: Nie shot?
Mitchie: Ja som si vždy myslela že je to shot
Alex: Jj shot
Mitchie: Aha
Mitchie: Tak nie som hlúpa
Mitchie: Ty si



Mitchie: Ja nič nemám rada
Alex: Len mňa
Alex: :)))))))))))))
Mitchie: Eh
Mitchie: Ale iste


Alex: Ako na nový rok tak po celý rok
Alex: Celý rok budeme piče
Mitchie: Žiadna zmena


Mitchie: Podľa mňa my dve sme ako prsia
Mitchie: Držané metaforickou podprsenkou čo je náš friendship


Alex: My sme fakt ako prsia
Alex: Prsia sú nové piče
Alex: To jedna baba od nás z dediny mala na fb že "brain is the new ass"
Mitchie: Just no
Alex: To je ešte taká čo má len ten ass a nie brain
Mitchie: Savage


Mitchie: Bože však toto by celé vystačilo do jedného ZZD new year's special


Mitchie: Ja už nevládzem byť vtipná, to je vyčerpávajúce
Alex: Nemusíš sa vôbec snažiť, ide to samo
Mitchie: Možno pre teba
Mitchie: Ja tu mám vedľa seba knižku 101 vtipov a listujem furt že aký comeback ti dám
Mitchie: TVOJA MAMA
Mitchie: Eeeeej
Alex: Ej to je novinka
Mitchie: Vydanie 2007 čuš
Alex: To si ale robíš prdel či
Mitchie: .......áno.
Mitchie: Ty si hrozná piča že si mi to chcela uveriť
Mitchie: Neviem či sa smiať alebo uraziť
Alex: Moja humorná časť zabrala väčšinu mozgu a na inú mi už neostalo miesta
Mitchie: Očividne
Mitchie: Humour is your new ass... and brain... bc you have neither.


Alex: Ticho Pitchie
Mitchie: Ako si ma to nazvala?!
Alex: Tvojím menom predsa do pitchie



Alex: To je super ako vždy dáš toho pusinkového smajlíka keď chceš dať smutného
Mitchie: Nikdy ho nedám
Alex: Ale dáš
Mitchie: MOŽNO JE TO TÝM ŽE MÔJ ZÁKLADNÝ INŠTINKT JE ŽE ŽENY TREBA ĽÚBIŤ HEJ
Alex: - majk spirit, 2k15.
Mitchie: Majk Spičirit
Mitchie: Spičit?
Mitchie: Majk Spičit.
Alex: Maj v piči



Mitchie: Ježiš teraz som našla jeden obrázok s motivačným textíkom že "Girls don't want boys with personality. They want one with swag."
Alex: Us af
Mitchie: Myslíš tú časť že žiadna personality ale aspoň štyri swagy? Alebo že chceme chlapca so swagom? Alebo oboje?
Alex: Čo z toho že má personality keď nemá swag
Mitchie: Tru, z jeho personality sa nenajem
Alex: Swag je key
Alex: Use the Swag Luke
Alex: May the Swag be with you
Mitchie: I volunteer as swagger
Mitchie: You're a swagger Harry
Alex: Luke Swagwalker



Mitchie: Som zvedavá ktoré perly sa dostanú do ZZD
Alex: Všetky


You Might Also Like

5 comments

  1. Pitchie. :D:D:D:DDD Ja z vás zomriem. :D S Fay máme občas podobné chaty takže si viem predstaviť tú zábavu. :D Dostalo ma aj: "You're a swagger Harry." Môj život Potterheada bol týmto zruinovaný a Harry mi už nikdy nepríde taký, ako predtým. :D
    Charlotte.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neskutočne ste ma pobavili :D Luke Swagwalker :D nemôžem z toho :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som vždy pripravená tu skopírovať tie časti, ktoré ma rozosmiali najviac, ale let's be real, asi vám tu celý článok znova nenapíšem :D
    Ale zbožňujem tieto vaše články, ktoré mi zakaždým zdvihnú náladu :D Ako Pitchie :D
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skapem z vás :DDDDD Milujem tieto vaše správy.
    To o tom, že ste prsia my pripomenulo, ako sme my s mojou kamarátkou Peťou jednooký mozog, lebo no proste... Mali sme teóriu, že máme spoločný mozog a každá má polovicu a potom sme jedného dňa našli filmový skvost s názvom The Journey To The Seventh Planet, kde bol jednooký mozog žijúci v jaskyni a už nám bolo jasné kam smeruje náš život :DDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak tak všetky perly sú tu :D
    Ale Pitchie je top :D môžem ťa tak volať aj ja? :D
    To aby som si išla aj ja hľadať toho swaggera :D čus bus zatím

    OdpovedaťOdstrániť

Recommended

Say YES to living away from home!

Čoskoro sa vraciam späť do Glasgowa a už niekoľko týždňov z toho mám mierny freak out hneď z niekoľkých dôvodov, ale to nie je podstatn...