YouTube recs: You Suck At Cooking

12:47


Kedysi pre mňa youtuberi boli primárnym zdrojom zábavy - sledovala som ich nespočetne veľa a aktívne čakala na každé nové video. Dnes už zo svojej pôvodnej zostavy nepozerám nikoho (okej, raz za pol roka si dám menší binge watch Dana Howella), ale zato mám jeden jediný channel, ktorý som objavila len pred pár mesiacmi, a na ktorý by som nedala dopustiť. You Suck At Cooking. To vás teraz neurážam, to vám predstavujem svoju závislosť a lásku, YSAC-a.


Najviac zjednodušene ako sa len dá, YSAC robí videorecepty. Jednoduché recepty, ktoré zvládne každý. Jeho videá však majú niečo viac, než len nudné inštrukcie, "pridajte múku a miešajte". Jeho čaro spočíva v kombinácií niekoľkých vecí.

1. Doteraz neukázal svoju tvár. Nikto nevie, ako vyzerá (a nikto ani nevie, ako sa volá, preto ho volajú YSAC). V zábere je vždy len jeho kuchynská linka/pec/drez a jeho ruky. Toto vytvára akési mystično, a aspoň vo mne osobne túžbu vidieť viac. Aspoň odraz jeho obočia v lesklom kohútiku alebo gombíku od šporáka, hocičo.

2. Jeho inštrukcie vždy sršia sarkazmom a iróniou. Videá sú plné kreatívnych vtipov, ktoré vás bezpochyby rozosmejú. Niekedy sú sofistikované, niekedy sú úplne idiotské a detinské, ale nech sú aké sú, vždy vás rozosmejú. Navyše si už so svojimi odberateľmi vybudoval akési "interné vtipy", ktoré sa často opakujú - napríklad, odkedy sa raz pomýlil a onion nazval oven, odvtedy vždy úplne suverénne povie niečo v zmysle, chop up your oven, onion on 300 degrees...

3. Je to majster editovania mágie.

4. Nejde mu o imidž. Nevadí mu nechať v koncovom výsledku nejakú chybu (ako keď sa mu spálil toast do čierna) alebo zašpiniť celú linku popri tom, ako varí. Jednoducho mu nejde o to, aby jeho pôsobenie bolo úplne bezchybné, a to je mi veľmi sympatické.

5. Je neuveriteľne kreatívny. Nielen vo svojich vtipoch, ale vo všeobecnosti. Ysac má talent zobrať úplne obyčajnú vec, a dať jej unikátnu vlastnosť. Pre YSACa naozaj platí veta "kreativite sa medze nekladú", a to na ňom neskutočne obdivujem.

A ako bonus, je veľmi milý k svojim fanúšikom. Pridávanie videí je preňho obojstranná komunikácia - reaguje na spätnú väzbu, odpisuje na komentáre a správy, vtipkuje s ľuďmi, jednoducho je veľmi "prístupný". Zatiaľ je pomerne neznámy, ale verím, že niekto tak veľmi talentovaný ako on sa skôr či neskôr dostane do verejného povedomia. Neviem o nikom, kto by si to zaslúžil viac.

Ak vás jeho videá zaujali, určite dajte šancu aj ostatným. Neoľutujete!

10/10 stupňov na onion a jednu oven navyše
Mitchie

You Might Also Like

2 comments

  1. Tuším, že pár mesiacov dozadu som videla zopár jeho videí, ale sama neviem, prečo som ho prestala pozerať :D Lebo tá cibuľa je úžasná a pri tej fazuli som sa rozosmiala na celý byt :D :D Chcela by som vedieť, čo potom robil s takým množstvom cibule :D
    A outro song :D :D
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ani ja neviem preco si prestala, mala by si sa k nemu zase vratit ;) hej tie outra su uplne najlepsie :D YOU! SUCK! AT! COOKING OH MY GOD! :D haha to s tou cibulou mi vobec nenapadlo ale velmi dobra otazka :DD
      -M.

      Odstrániť

Recommended

Say YES to living away from home!

Čoskoro sa vraciam späť do Glasgowa a už niekoľko týždňov z toho mám mierny freak out hneď z niekoľkých dôvodov, ale to nie je podstatn...