DIY: Avocado chocolate mousse

19:13


Recept na guacamole bol relatívne úspešný, dokonca sa mi niektorí z vás dodatočne ozvali, aby mi oznámili, že ho vyskúšali a boli spokojní. Čo ma, samozrejme, veľmi teší a tak si pri mojom tisícom guacamole hovorím, že prečo neskúsiť z avokáda aj niečo sladké? O tejto čokoládovej pene (čo je vlastne lož, lebo tam žiadna čokoláda nejde, ide tam kakao ale to ide aj do čokolády, tak takéto zavádzanie asi musíme akceptovať) som už niekde niekedy počula, no nikoho zrejme neprekvapí, že mi trvalo tisíc rokov, aby som si ju sama pripravila. Dnes sa tak stalo a ľutujem, že som tak neurobila už skôr! 

Budete potrebovať

1 zrelé avokádo
2 lyžice kakaa
2 lyžice kokosového mlieka
1 lyžicu medu

Príprava 

5 minút

Postup

O tom, že avokádo má byť mäkké, aby sa ľahko spracovávalo, sme si už hovorili, takže pokojne si dajte na čas, kým v obchode vyberiete to pravé. Keď už ho máme pripravené na popravu, rozrežeme ho na polovicu a vydlabeme vnútro. Pridáme kakao, kokosové mlieko a med. Ak vám kokos či med príliš nevoňajú, pokojne ich vynechajte, no najmä vďaka medu bude pena sladšia. Na osladenie môžete namiesto medu použiť napríklad aj stéviu. Alebo môžete vyskúšať vanilkový extrakt či škoricu alebo zázvor. Alebo pridať ďalšie ovocie, napríklad banán. Nakoniec všetko spolu poriadne rozmixujte ponorným mixérom a môžete podávať. 


Samozrejme, že moja prezentácia stojí za starú belu, ale nenechajte sa odradiť. 
Dobrú chuť!
Alex

You Might Also Like

6 comments

  1. Omg avokádo na sladko som ešte neskúšala ale mala by som :D Počkám kým dozrejú tie čo máme doma lol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máte doma avokádo? Aj s plodmi? Omg to si aj ja zaobstarám, ale isto sú veľké ako necht na malíčku, či :D :D Aj keď mne by to asi skapalo po týždni lebo ja a rastlinky nie sme kamoši :D -A.

      Odstrániť
  2. Jej Alexander pridal článok o avokáde - me gusta :D
    Ak počas môjho následného pobytu doma stihnem zohnať avokádo určite to vyskúšam :D (je možné, že to nebudem stíhať kvôli opletačkám so svadbou)
    Inak v Nitre nemám ponorný mixér tak nič z toho :D
    Samozrejme potom ti dám vedieť ako mi to chutilo a či máš pridať ešte nejaký ďalší recept do budúcnosti.
    http://willieho-skaza.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Opletačky so svadbou? NIEČO SI NÁM NEPOVEDALA???? Jk jk, ale som rada, že ťa články o avokáde bavia a určite mi daj feedback, či mám vymyslieť niečo ďalšie featuring avokádo! :D -A.

      Odstrániť
  3. Idú prázdniny, tak to určte počas nich skúsim, lebo na takýchto veciach som ja závislák :D
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť

Recommended

Say YES to living away from home!

Čoskoro sa vraciam späť do Glasgowa a už niekoľko týždňov z toho mám mierny freak out hneď z niekoľkých dôvodov, ale to nie je podstatn...