Meeting Ed Sheeran

21:58


Ešte predtým, než sa pustíme do príbehu, tak by som chcela podotknúť, že meeting Ed Sheeran rozhodne nie je správna terminológia, pretože tá naša 7-sekundová "interakcia" sa rozhodne nedá nazvať ako stretnutie v pravom slova zmysle. Ale znie to rozhodne lepšie ako "Standing next to Ed Sheeran for a very short amount of time while getting a selfie", nie? :D Každopádne, nasledovný článok bude presne o tom, čiže neočakávajte nič viac. :)
Here goes.
30.10. a 31.10. mal Ed koncert v Glasgowe, kde žijem, a tak si vravím, aj keď nemám lístky, mohla by som ísť ku aréne, veď Ed je predsa zlatko a rád sa stretáva s fanúšikmi a keďže nerobí meet and greets, pretože tvrdí, že ľudia by nemali platiť za to, aby ho mohli stretnúť, tak sa s nimi stretáva pred/po koncertoch. A tak som tam šla, aj keď som vôbec nemala vysoké očakávania, pretože sa mi nezdalo reálne, že by som mohla stretnúť Eda Sheerana, také veci sa v skutočnom živote predsa nestávajú, však?

Prišla som ku aréne okolo 3tej, busom zadarmo, lebo im nefungoval nový prístroj na vydávanie lístkov, takže bonus (toto by na Slovensku nedopustili :D). Pri hlavnom vchode už bolo nastúpených asi 50 ľudí, aj keď vstup začínal až 18.30, nevadí. Navyše pršalo, takže všetci boli schovaní pod strechou a ja si vravím, super, budem moknúť kdesi pri zadnom vchode 3 hodiny a potom pôjdem sklamaná domov. Ale kým som prišla k zadnému vchodu, pršať prestalo, aké krásne. Už tam boli 5ti ľudia, tri dievčatá, očividne kamošky, a jedna baba s chalanom, tiež kamoši, takže len ja som tam bola tak odveci. Pýtam sa ich, či tam sú, aby sa stretli s Edom, a oni že hej, tak som sa zasmiala a postavila sa k nim. Všetci mali asi tak 15 rokov a okrem toho, že občas boli trošičku vtipní, mi dosť liezli na nervy, hlavne keď začali spievať Steal My Girl od One Direction, ugh. -_-

Každopádne, Edov manažér tweetol, že budú very late, čo mi vzalo aj tú poslednú nádej, že stretnem Eda, lebo sa hádam nebude s nami tam zapodievať, keď nestíha, ale aj tak som neodchádzala, lebo by som sa potom navždy nenávidela, však možno ho aspoň uvidím vystupovať z auta a aj to bude hádam postačujúce.

A tak sme tam sedeli všetci šiesti pred bránou, chytali srdcové infarkty zakaždým, keď šlo okolo auto a spomalilo, alebo zabočilo ku aréne, že či je to Ed, ale nikdy to nebol Ed. :D Dokonca prišiel akýsi týpek, že či si nás môže odfotiť do akéhosi "eftí mag", kde Ed bude na titulke (neviem ten časopis nájsť omg, chcem vedieť, či tam dal nejakú z tých fotiek). Ale neviem si predstaviť, čo k nej napísal, "masívny dav pozostávajúci zo šiestich ľudí čakal na príchod Eda Sheerana"? :D

Anyways. Bolo pár minút po piatej, keď sa brána otvorila a z recepcie vyšli dvaja týpkovia a nám bolo jasné, že OMG ED IDE. Tak sme sa všetci postavili na kraj chodníka a vyzerali autá - prišlo akési čierne s tmavými sklami, my sme stáli a pokojne čakali, teda ostatní mávali autu, ja nie, ja som len pokojne čakala. :D Auto vošlo do areálu a my sme ostali vonku, aj keď bola brána otvorená, čo sa mi páči, lebo je to celkom respectful, tak sme len naťahovali krky, či uvidíme Eda.

Nevideli sme. Ale zato k nám prišiel akýsi týpek a spýtal sa nás, či chceme quick selfies a my že YES! A tak týpek prikývol, odišiel, a pár sekúnd na to už k nám kráčal drobunký rozkošnučký Ed v mikine a vážne si to nejako extra nepamätám, lebo OMG ED, ale viem, že čím bol bližšie, tým väčší ldfsykcnsdkvns&aidjaskjdjcbha pocit som mala, až som to nevydržala a tak trošku excitedly som si poskočila, čo muselo vyzerať naozaj #sexy. (Rozumej zahanbujúco.) A tak Ed podišiel až k nám, pozdravil nás a ja som bola mimo že omfg to je Edov hlas to je skutočný hlas skutočného Eda toto sa deje naozaj počujem naživo ten hlas ktorý som doteraz počúvala v toľkých videách a rozhovoroch a omfg nie. A tak si s nami začal robiť selfies, pričom my sme sa postavili do radu a čakali, kým k nám jednotlivo príde a celé to bolo hrozne rýchle a ja som mala vnútorný freak out, lebo všetci sa snažili rýchlo odfotiť a keďže stáli predo mnou, tak som tie fotky videla a väčšina bola taká, že tam bol Ed a z dievčaťa len jedno oko a kúsok nosa, alebo boli mierne rozmazané, a ja som bola tiež hrozne roztrasená, tak som sa bála, že moja fotka bude tiež úplne rozmazaná a hnusná a omg čo mám robiť, poprosím ho, aby to odfotil on? Ale fakt vyzeral, že má naponáhlo, tak som ho nechcela zdržiavať a oh zrazu som bola na rade, Ed sa na mňa pozrel, ja som mu ako taký awkward fuck s úsmevom v rozpakoch povedala "hi", načo on nepovedal nič, len sa postavil ku mne, objal ma okolo pleca, ja som chytila mobil do oboch rúk, aby sa mi toľko netriasli, vytasila som ho pred nás a znížila sa, aby som nebola vyššia od neho. :D Ed si oprel hlavu o tú moju a OMG JEHO VLASY SÚ TO NAJJEMNEJŠIE ČO SA KEDY DOTKLO MOJEJ HLAVY AHAHAHA ED SHEERAN SA MA DOTÝKAL JEHO HLAVA BOLA OPRETÁ O TÚ MOJU A JEHO RUKA KTOROU HRÁ NA GITARÁCH A KTOROU ROBÍ INÉ VECI JE NA MOJOM PLECI JA SKAPEM.

A tak sme si spravili fotku. Na ktorej ma je zle vidieť, lebo bolo po piatej a tma a jediné svetlo, ktoré nás osvetľovalo, Ed zakryl svojou OBROVSKOU HLAVOU (žartujem. Milujem Edovu obrovskú hlavu), takže ma celú zatienil, ale keď som tú fotku nechala prejsť dvoma filtrami, je ma na nej aj vidieť. :D A vôbec nezáleží na tom, že som tam ja, ale na tom, že Ed je tam neuveriteľne krásny a rozkošný a má úplne cute úsmev a oh milujem ho.

A vážne si nepamätám, čo bolo potom. Či som mu poďakovala, či som sa naňho ešte pozrela, čo povedal on, neviem, pamätám si len, ako stál vedľa mňa a dotýkal sa ma (úúúú) a potom už len to, ako odchádzal. A len čo zašiel dnu, my šiesti sme začali hyperventilovať. Baby plakali, ja s chalanom sme sa objímali a tancovali od šťastia, všetci vraveli veci ako "neverím, že sa to stalo", "čo budem teraz robiť so svojím životom", všetko to bola panika a chaos.

Naozaj mi to príde totálne surreálne. Trošku ma mrzí, že nemal čas s nami chvíľu hang outovať a pokecať, ale tak mal zpoždění a napriek tomu si našiel pár minút, aby sa s nami aspoň odfotil. Ed je asi najviac "ľudská" celebrita na svete a myslím, že to berie tak, že okej, títo ľudia tu na mňa čakali, najmenej, čo môžem pre nich urobiť, je spraviť si s nimi quick selfies. Čo aj v podstate potvrdil v Night Days and Nights of Ed Sheeran, keď povedal, že sa k fanúšikom správa tak, ako by on chcel, aby sa správali k nemu, keby on bol fanúšik. A milujem ho za to najviac.
Neviete si ani predstaviť, aká som z toho šťastná. Ed je jeden z mojich najobľúbenejších ľudí na svete, bez srandy, som na ňom závislá už takmer tri roky, pred troma mesiacmi som ho videla naživo vo Viedni a PREDVČEROM SOM STÁLA HNEĎ VEDĽA JEHO FRANTIŠKA AHAHAHAHAHHHAHA. No way. Ed. Vážne si nie som istá, či sa to stalo naozaj.
Nabudúce s ním dám aj quick chat. A quick hug. A quick sex.
Mitchie

You Might Also Like

1 comments

  1. Tento článok je jeden z mojich najobľúbenejších, ani neviem prečo, proste milujem, ako si to celé opísala, akoby som tam bola s tebou :D A fakt som za teba veľmi rada, že sa ti splnil takto sen :3
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Recommended

Say YES to living away from home!

Čoskoro sa vraciam späť do Glasgowa a už niekoľko týždňov z toho mám mierny freak out hneď z niekoľkých dôvodov, ale to nie je podstatn...